Повернення та обмін товару

Повернення товарів, придбаних у компанії ТЕРМІНУС здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 днів з моменту покупки за умови виконання всіх норм, що передбачені Законом.

Звернемо увагу, що більшість "Дверних" товарів не підлягає поверненню та обміну у зв'язку з їх індивідуальністю та унікальністю. Більш детальну консультацію вам надасть наш менеджер, який є компетентним у питаннях обміну та повернення.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

За законодавством України є умови щодо яким покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:

  1. Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості;

  2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця та не виготовлявся "на замовлення" покупця за індивідуальними параметрами.

    Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або за іншими причинами не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, плюс термін виготовлення аналогічного товару якщо його немає.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;

  • якщо збережено його товарний вигляд;

  • споживчі властивості, пломби, ярлики;

  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Роз'яснення:

Не використовувався: Вся продукція є новою та не була використана раніше. Цей стан має бути не змінено, а сліди використання не виявлено. Продавець може скористатися правом відмовити клієнту у зв’язку з порушенням цього пункту.

Товарний вигляд: Новий товар поставляється у заводській упаковці, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що ушкоджувати елементи упаковки не рекомендується! Також повинні бути відсутні потертості, подряпини та пошкодження на виробі. За збереження всіх елементів упаковки несе відповідальність покупець. При поверненні - товар потрібно запакувати в заводську упаковку зусиллями покупця.

На замовлення покупця.

До даної категорії товару відноситься будь-яка продукція компанії «Термінус», що не входить до складської програми, заявленої виробником, або має нестандартні розміри, чи додаткову фабричну адаптацію під потреби замовника (Покупця).

При цьому потрібно враховувати наступне:

  1. Компанія «Термінус» не підтримує постійні складські залишки по жодній номенклатурній позиції. Вся продукція виготовляється згідно замовлень покупців.

  2. До стандартних розмірів продукції, що можуть бути розглянуті при поверненні, відносяться:

    • Дверні полотна розміром: 2000х600мм, 2000х700мм, 2000х800мм, 2000х900мм

    • Дверні короба, добірні дошки та притворні планки довжиною: 2070 мм

    • Лиштва довжиною 2150 мм.

    Всі інші розміри продукції відносяться до категорії «індивідуальні» та поверненню не підлягають.

  3. Під додатковою фабричною адаптацією продукції мається на увазі наступне:

    • Зарізання погонажних виробів під необхідний розмір полотна та схему відкривання;

    • Врізання отворів для монтажу фурнітури;

    • Монтування фурнітури, що залишає в продукції додаткові отвори від кріплень

Пломби, ярлики та розрахункові документи.

Цей пункт також відноситься до товарного вигляду. У разі, якщо при поверненні був втрачено будь-який з документів, інформаційні дані або зірвані пломби на товарі - повернення буде неможливий. При поверненні необхідно надати оригінал товарного чеку, а також гарантійного талону для повернення коштів. Для повернення коштів також потрібне офіційне звернення Покупця до Продавця. У випадку придбання продукції у ТОВ «Термінус» - лист-звернення про повернення коштів повинно бути складено на ім’я Директора компанії.

Аксесуари та додаткове приладдя.

Поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари та додаткове приладдя. Якщо є сліди розтину та спроби вторинного запакування (особливо це стосується поліетиленової упаковки або блістерів) — товар повернути неможливо. Оптимальний спосіб уникнути складнощів у майбутньому - це перевірити товар у присутності кур'єра чи менеджера магазину, в якому був придбаний товар.

У випадку, якщо товар був доставлений кур'єрською службою Нової Пошти, його слід перевірити у присутності працівника служби при отриманні товару. Після отримання товару скарги щодо механічних пошкоджень не розглядаються, оскільки їх неможливо буде обґрунтувати перевізнику.

Повернення товару належної якості, неіндивідуального виготовлення, без слідів експлуатації та належним чином запаковане – здійснюється за рахунок Покупця.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорціонального зменшення ціни;

  • безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;

  • відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Пояснення:

Відшкодування витрат на усунення недоліків можливе лише за умови попереднього погодження з Продавцем методу усунення та суми компенсації.

Винятки.

Якщо замовник замовив та придбав товар, спеціально виготовлений для нього (індивідуального виготовлення), то такий товар не підлягає обміну чи поверненню. Якщо у цьому товарі виявлено дефект, він підлягає усуненню в розумні терміни, які будуть обговорені з покупцем.

Також у поверненні буде відмовлено, якщо продавець чи виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги покупця) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберіганням. Покупець має право брати участь у перевірці особисто, чи через свого представника. Повний та актуальний текст редакції Закону про захист споживачів.

Якщо товар був доставлений покупцю за допомогою послуг кур'єрської служби (Нової Пошти) та необхідна зворотна доставка, то в такому разі оплата послуг кур'єрської служби провадиться покупцем.



Текстовий варіант